A.Vogel, Naisten Pankki ja Suuri Käsityö parantavat maailmaa perinteisin kotikonstein

Perinteisillä vilustumisen parannuskonsteilla, villasukilla ja Echinaforcella, voi nyt parantaa maailmaa. Kädentaitoja aktivoidaan keräyksellä, johon lahjoitetut omatekoiset villasukat myydään joulun alla myyntitapahtumissa.  Villasukista saadut rahat ohjataan Naisten Pankin kautta parantamaan kehitysmaiden naisten koulutusta, yrittäjyyttä ja toimeentuloa. Samaan kohteeseen ohjataan myös 10 senttiä jokaisesta myydystä 100 ml Echinaforce-pullosta ja 5 senttiä 50 ml pullosta. Jo 25 euron lahjoituksella saadaan ammattikoulutus yhdelle naiselle.”Odotamme erityisesti nuorilta panosta keräykseen. Samalla luovuudella kuin persoonallisia pipoja on tehty viime vuosina, odotetaan nyt syntyvän sukkia. Hyvän mielen saa siitä, että jokainen sukkapari auttaa jotakuta naista lähemmäksi ammattia ja oman elämän hallintaa”, toteaa toimitusjohtaja Marjatta Pyhähuhta A.Vogel Oy:stä.

Villasukkatalkoot kestävät lokakuusta vuoden loppuun. Tänä aikana kuka tahansa voi pistää luovuutensa peliin ja neuloa sukkaparin tai vaikka monta. Sukat voi lähettää osoitteella: A.Vogel Oy, Kumitehtaankatu 5, 04260 Kerava. Sukkien kuvia voi lähettää osoitteeseen www.villasukkatalkoot.fi . Eniten ääniä saaneet sukat palkitaan.

Marjatta Pyhähuhta, A.Vogel Oy, puh (09) 874 121, marjatta.pyhähuhta(at)vogel.fi

Liisa Melin, Naisten Pankki, puh. 050 326 3882, liisa.melin(at)kirkonulkomaanapu.fi

Sari Keurulainen,Sanoma Magazines Finland, puh. (09) 120 5776,sari.keurulainen(at)sanomamagazines.fi

www.vogel.fi, www.naistenpankki.fi, www.suurikasityo.fi