Hyvän Elämän Ketju palkittiin Vuoden Huiput –kilpailussa

image

Kirkon Ulkomaanavun Naisten Pankin ja Helsingin Sanomien kanssa yhteistyössä toteutettu Hyvän Elämän Ketju -mainoskampanja palkittiin markkinointiviestinnän ja muotoilun alan Vuoden Huiput 2010 -kilpailussa. Mainoksen suunnitteli mainostoimisto Family Inc. Mainos palkittiin Hopeahuippu -palkinnolla kuva ja kuvitus -sarjassa.

Tuomaristo kommentoi kuvitusta yhteisöllisyyteen haastavaksi ja visuaalisesti rikkaaksi.

”Kuva suorastaan haastaa yhteisöllisyyteen! Se leikkii sisällön kanssa täyttäen herkullisesti koko printtipinnan. Visuaalisesti rikkaan ja viehättävän kuvituksen afrikkalaishenkiset kuosit ja värimaailma on toteutettu asiantuntemuksella ja tyylillä.”

Hyvän Elämän Ketju nähtiin Helsingin Sanomissa syksyllä 2010 ja kampanjaan kuului myös verkkosivu. Kampanjan avulla tuettiin kehitysmaiden naisten yrittäjyyttä ja toimeentuloa. Kampanjan tarkoitus oli innostaa ihmisiä lähtemään mukaan Hyvän Elämän Ketjuun kuukausilahjoittajana, Naisten Pankin osakkaana tai kertalahjoittajana.

Naisten Pankki kerää lahjoituksia kehitysmaiden naisten yrittäjyyden ja toimeentulon kehittämiseksi kestävän kehityksen periaattein. Olemme vapaaehtoisyhteisö, jossa voimavaranamme ovat aktiiviset vapaaehtoiset, lukuisat osakkaat ja lahjoittajat. Naisten Pankin rahastoa hallinnoi Kirkon Ulkomaanapu.

Hyvän Elämän Ketju

Vuoden Huiput