Lomaleidit mukaan Naisten Pankkiin

Suomen Matka-Agentit Oy ja Naisten Pankki ovat aloittaneet yhteistyön kehitysmaiden naisten yrittäjyyden tukemiseksi. Matka-Agentit tilittää 12,50 euroa jokaisesta ostetusta Lomaleidit-matkasta Naisten Pankille elokuun alusta lähtien. Lisäksi Lomaleidit-matkan ostaja voi halutessaan tuplata tuen vapaaehtoisella lisämaksulla.

"Naisten Pankki on antanut meille ainutlaatuisen tilaisuuden auttaa kehitysmaiden naisia. Yrittäjänaisena koen yrittäjyyden tukemisen sydämen asiaksi. Kiitos, että saamme olla mukana luomassa työpaikkoja, auttamassa naisia ja perheitä kohti parempaa elämää. Mikä voisi olla tärkeämpää? – Uskon vahvasti Naisten Pankin ja Lomaleidien yhteiseen tarinaan" iloitsee myyntijohtaja Annikki Piispa.

"Olemme iloisia Matka-Agentit Oy:n aloitteesta lähteä tukemaan Naisten Pankkia Lomaleidit-matkojensa avulla. Tällainen tuoteyhteistyö, jossa sekä yritys että sen asiakas, tällä kertaa matkatoimisto ja lomailija, voivat yhdessä tukea meitä, luo myös Naisten Pankille uuden tavan rakentaa yhteisiä hankkeita", toteaa Naisten Pankin vetäjä Riitta Vermas, itsekin matkailualan ammattilainen.

Suomen Matka-Agentit Oy on vuonna 2000 perustettu vakavarainen maanlaajuisesti toimiva yksityinen keskisuuri matkatoimisto ja matkanjärjestäjä. Toiminnan kulmakivenä on vankka kokemus alalta sekä hyvä ja joustava palvelu.

Naisten Pankki on Kirkon Ulkomaanavun hallinnoima rahasto, joka tukee erityisesti naisten yrittäjyyttä ja toimeentuloa kehitysmaissa. Nimestään huolimatta Naisten Pankki ei ole pankki, vaan lahjoitusvaroin toimiva rahasto.

Naisten Pankki -rahaston tukemat kyläpankit myöntävät pienlainoja ja kohentavat naisten taloudellista toimeentuloa. Naisten Pankin rahoittamissa hankkeissa edistetään yrittäjyyttä eri tavoin, myös vahvistamalla naisten ammattikoulutusta, osaamista ja oikeuksien toteutumista.

Lisätietoja:
Annikki Piispa, Matka-Agentit Oy, puh. 040 535 6737