Avoin työpaikka: Naisten Pankin koordinaattori

Kirkon Ulkomaanavussa on auki Naisten Pankin koordinaattorin sijaisuus. Hakuaika päättyy 4.5.2017.

Kirkon Ulkomaanapu on Suomen suurin kehitysyhteistyöjärjestö ja toiseksi suurin humanitaarisen avun antaja. Järjestö kuuluu kansainväliseen kirkollisten avustusjärjestöjen ACT-verkostoon, jossa on yhteensä 143 jäsentä. Ulkomaanavun vuosibudjetti on noin 45 miljoonaa euroa ja työntekijöitä on Suomessa ja 17 ohjelmamaassa yhteensä noin 300.

Naisten Pankki tukee kehitysmaiden naisten yrittäjyyttä ja omaehtoista toimeentuloa, innovatiivisen varainhankinnan ja vapaaehtoistyön keinoin.  Naisten Pankin toimintaa hallinnoi Kirkon Ulkomaanapu.

Tehtävä sijoittuu Ulkomaanavun sidosryhmätyön yksikköön, jossa työskennellään sidosryhmien ja vapaaehtoisverkostojen kanssa.

Naisten Pankin koordinaattorin tehtävänä on

• Kehittää Naisten Pankin varainhankintaa
  • Kouluttaa ja viestiä Naisten Pankin hanketyön sisällöstä ja tuloksista
  • Tukea vapaaehtoisverkoston toimintaa

Etsimme Naisten Pankin koordinaattoriksi varainhankinnan osaajaa, jolla on kehitysyhteistyön tuntemusta sekä kehittäjän innovatiivinen työote. Ymmärrät vapaaehtoisverkostojen toimintaa ja olet hyvä kouluttaja sekä verkossa että kasvokkain. Sosiaalisen median kanavia käytät sujuvasti. Varainhankinnan kokemus, kyky hahmottaa kokonaisuuksia ja toimia viestinnällisesti sekä erityisen hyvät tiimipelaajan taidot ovat olennaisia tehtävän hoitamiseksi. Tehtävässä tarvitaan erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa sekä hyvää englannin kielen taitoa; sujuva ruotsin kielen taito on etu. Tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta kotimaassa.

Tehtävä on määräaikainen perhevapaan sijaisuus ajalla 13.6.2017 – 15.6.2018.

Tehtävä sijoittuu Ulkomaanavun Helsingin toimistoon ja sen palkkaus perustuu Kirkon Ulkomaanavun palkkausjärjestelmään.

Lisätietoja tehtävästä ja tiedustelut:
sidosryhmäpäällikkö Asta Turtiainen puh.  050 566 6278  26.4. klo 8-9 ja 27.4. klo 15-16.

Jätä hakemus

Hakuaika alkaa: 21.04.2017 14:50