Kokouspaikkana Business Meeting Park

Naisten Pankin ja Business Meeting Park Oy:n yhteistyö on jatkunut jo viitisen vuotta. Meeting Park tarjoaa Naisten Pankille veloituksetta kokous- koulutus ja etätyötilojaan Helsingin keskustan toimipisteissään.

– Yhteistyö käynnistyi vuonna 2011, kun yksi aktiivijäsenistänne oli kokoustamassa tiloissamme. Kokouksen jälkeen hän tuli kanssani juttelemaan ja ehdotti yhteistyötä. Kokoustilojen tarjoaminen verkoston käyttöön oli luonteva tapa käynnistää yhteistyö, kertoo Business Meeting Parkin toimitusjohtaja Kare Casals.

Business Meeting Park tarjoaa kokous-, koulutus-, etätyö- ja toimistotiloja, sekä niihin liittyviä palveluja Helsingin ydinkeskustassa. Naistenpankkilaiset ovat käyttäneet tiloja aktiivisesti ja todenneet keskeisen sijainnin toimivaksi ja helpoksi paikaksi kokouksien pitämiselle.

– Solmimme silloin sopimuksen, jonka puitteissa Naisten Pankki voi käyttää veloituksetta tietyn määrä tiloja kuukaudessa ja näin on toimittu.

Naisten Pankkiin Kare Casals oli tutustunut pintapuolisesti jo aikaisemmin. Itsekin hyväntekeväisyysjärjestöille aiemmin työskennelleenä verkoston toimintatapa oli hänelle tuttu, ja Naisten Pankin työ kehitysmaissa on lähellä sydäntä.

– Naisten Pankki tekee tärkeää ja hyvin arvostettavaa työtä, toiminta on tehokasta ja konkreettista ja sillä on pysyvä vaikutus kehitysmaan naisten ja sitä myöten kokonaisten perheiden ja kylien elämään.
– Tällaista pitkäkestoista työtä olemme mielellämme omalta osaltaan tukemassa.

Yhteistyö Naisten Pankin kanssa on toiminut Kare Casalsin mielestä hyvin ja sitä aiotaan jatkaa myös tulevaisuudessa.
– Tilamme ovat sopineet ja hyvin Naisten Pankin tarkoituksiin ja molemmin puolin on oltu tyytyväisiä.

Teksti Tiina Toivakka Kuva Business Meeting Park

MeetingPark_logo_black-d-363x92