Naisten Pankissa avoinna huikeita yritysvarainhankinnan vapaaehtoistehtäviä

Oletko yritysmaailmaa tunteva ja/tai kumppanuuksista kiinnostunut ammattilainen tai nouseva tähti? Omaatko laajan kontaktiverkoston tai ainakin kyvyn luoda sellaisen? Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Naisten Pankissa on avoinna haastava ja mielenkiintoinen avaintehtävä juuri sinulle!

Naisten Pankki etsii tiimiläisiä yritysvarainhankinnan vapaaehtoisten ryhmään.

Yritysvarainhankinta vastaa Naisten Pankin yritysyhteistyöprojekteista ja -lahjoituksista. Tiimimme on pieni ja kaipaa uusia tekijöitä.

Arvostamme hihat käärivää kädet savessa –asennetta, jossa tehdään eikä meinata, kokemusta yhteistyösuhteiden luomisesta ja ylläpitämisestä, kykyä luoda molemmille osapuolille sopivia yhteistyökonsepteja sekä aitoa kiinnostusta ja halua tehdä hyvää kehitysmaiden naisten parhaaksi. Tehtävän luonteesta johtuen siinä onnistumisessa auttaa, jos pystyt käyttämään siihen aikaasi toisinaan myös virka-aikana.

Tule mukaan!

Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä yritysvarainhankinnan tiiminvetäjiin, ja kerro meille miksi juuri sinä olisit loistava lisä tiimiimme:

Kati.Ahvonen( at )naistenpankki.fi & Laura.Paakkonen( at )naistenpankki.fi