Rovaniemellä tapahtuu

Rovaniemen Naisten Pankin alueryhmässä toimii tällä hetkellä noin 90 aktiivista jäsentä, määrä kasvaa koko ajan ja mukaan on saatu myös lisää nuoria naisia.

Terveiset napapiiriltä, Rovaniemen naistenpankkilaisilta! Olemme tänä vuonna järjestäneet perinteisten kokoontumistilaisuuksien lisäksi paikallisesti kansallisen Kävele Naiselle Ammatti -tapahtuman, johon saimme 42 osallistujaa mukaan.

Joukossa oli tänä vuonna huomioitu myös perheen pienimpiä, joita tilaisuuteen saapuikin mukava määrä – liekö tänä vuonna mukana olleella Rovaniemen LadyLinen omalla maskotilla, Ladyfantilla ollut siinä osansa!

Kävele Naiselle Ammatti -tapahtuma on ollut tähän mennessä tämän vuoden suosituin tapahtumamme.

Kaiken kaikkiaan olemme tähän mennessä keränneet tämän vuoden aikana lahjoituksia yhteensä 20 ammatin edestä. Vielä on kuitenkin mahdollisuus nostaa määrää, kun järjestämme tälle vuodelle esittelytilaisuuksia sekä joulutempauksen, jossa valmistamme paikallisiin joulumyyjäisiin tuotteita, joista saatavat tuotot lahjoitetaan Naisten Pankin hyväksi.

Ensi vuodelle idearikas tiimimme onkin jo kaavaillut Kokkaa Naiselle Ammatti-tapahtumia, Pop up -ravintoloita Ravintolapäivänä sekä sisältöjä jo tulevan vuoden 2016 Kävele Naiselle Ammatti-tapahtumaan.

Tapahtumiemme kulmakivenä ovat aina olleet paikalliset toimijat, vapaaehtoiset sekä yritykset, jotka omalla panoksellaan ovat mahdollistaneet tempausten toteuttamisen – suuret kiitokset heille siitä.

Aurinkoista loppusyksyä kaikille naistenpankkilaisille täältä Rovaniemeltä, ja energistä loppuvuotta!

Teksti ja kuva: Hanna-Riina Vuontisjärvi