Tankkaa Naiselle Ammatti

St1 haluaa olla mukana tukemassa kehitysmaiden naisia. Tankkaa Naiselle Ammatti -kampanjan aikana maaliskuussa St1 lahjoittaa jokaisesta St1-automaattiasemalla tai Shell express -asemalla tehdystä mobiilitankkauksesta yhden euron Naisten Pankille.

Lahjoita naiselle Ammatti

euroa

St1 on suomalainen energiayhtiö, joka uskoo, että ilmastonmuutosta vastaan voidaan taistella. Ilmastonmuutos on meidän kaikkien yhteinen haaste. Kuten suuret saavutukset yleensäkin, myös ilmastonmuutoksen voittaminen lähtee pienistä valinnoista ja arkipäivän teoista.

St1:n 101 teesiä kertovat St1:n tavasta tehdä puhtaan voiman vallankumousta. Teesit ottavat kantaa yhteiskunnallisiin ja liiketoiminnallisiin haasteisiin taistelussa ilmastonmuutosta vastaan, mutta tarjoavat myös yksilötason ideoita ja ajatuksia arjen kestävimpiin energiavalintoihin.

Yksi teesien keskeisimmistä ajatuksista kiteytyy teesiin numero neljä, jossa todetaan, että tehokkainta ilmastotyötä on kehitysmaiden naisten aseman parantaminen.

-St1:n visio on olla johtava CO2-hyvän energian valmistaja ja myyjä. Haluamme olla vahvasti kehittämässä kestäviä energiaratkaisuja ja ratkomassa globaaleja energiahaasteita. Samalla näemme, että suurin osa energian kulutuksen kasvusta tapahtuu kehitysmaissa ja uskommekin vahvasti, että parasta ilmastotyötä on kehitysmaiden naisten aseman parantaminen. Sen eteen Naisten Pankki tekee tärkeää työtä ja tätä työtä St1:n on luontevaa tukea, toteaa Brand&Marketing Manager Vilma Westerlund St1:n markkinoinnista.

Myös naistenpankkilaiset ovat iloisia uudesta yhteistyökumppanista.

-Me Naisten Pankissa uskomme vahvasti, että kehitysmaiden naisten kouluttaminen ja heidän mahdollisuuksiensa parantaminen ovat tehokkaimpia keinoja vähentää köyhyyttä. Uskomme myös, että naisten ja tyttöjen koulutus kehitysmaissa on kestävintä ilmasto- ja väestöpolitiikkaa. Olemme iloisia, että St1 aloittaa nyt yhteistyön Naisten Pankin kanssa kehitysmaiden naisten ja koko maapallon tulevaisuuden hyväksi, sanoo Naisten Pankin ohjausryhmän puheenjohtaja Reetta Meriläinen.

Tankkaamalla St1:llä olet mukana parantamassa kehitysmaiden naisten asemaa

Maaliskuun aikana sinäkin voit olla mukana tukemassa kehitysmaiden naisten koulutusta ja auttamassa naisia yrittäjyyden alkuun pienellä arkisella teolla: tankkaamalla. Torstaina 1.3. käynnistyvän Tankkaa Naiselle Ammatti -kampanjan aikana St1 lahjoittaa jokaisesta St1-automaattiasemalla tai Shell express -asemalla tehdystä mobiilitankkauksesta yhden euron Naisten Pankille. St1:n ja Naisten Pankin yhteisenä tavoitteena on kerätä mahdollisimman monta euroa ja tämän myötä mahdollisimman monta Ammattia kehitysmaiden naisille.

Mobiilintankkaus St1-asemilla onnistuu näppärästi St1 Way -sovelluksella. Sovelluksella voit maksaa tankkauksesi puhelimella ilman käteistä tai kortteja. Mobiilitankkaus on nopeaa ja helppoa: Lyhyeltä opastusvideolta näet, kuinka kätevää puhelimella tankkaaminen onkaan. St1 Way -sovelluksen voit ladata puhelimeesi joko Google Play tai Apple Store -sovelluskaupoista.

#TankkaaNaiselleAmmatti #NaistenPankki #Puhdastavoimaa

Vilma Westerlund
Brand&Marketing Manager
St1 Oy