The Caviar Clubin ja Naisten Pankin yhteistyö on tiivistä

Naisten Pankki on näkyvästi mukana turkulaislähtöisissä The Caviar Club –verkostotapahtumissa. Muutaman kuukauden välein järjestettävissä tilaisuuksissa Naisten Pankki näkyy ja kuuluu säännöllisesti.

The Caviar Clubin ja Naisten Pankin yhteistyö käynnistyi noin vuosi sitten, kun turkulainen NP-aktiivi Tarja Wingren ja The Caviar Clubin perustaja Saija Mahon tapasivat.

– Olen itse asunut 15 vuotta Lontoossa ja käyn kotimaassa harvakseltaan. Siksi tutustuin Naisten Pankkiin vasta Tarjan kanssa keskustellessa. Innostuin heti verkoston toiminnasta ja arvoista, ne linkittyvät hyvin omiin arvoihini ja toimintoihini. Olen itsekin äiti, puoliso ja yrittäjä, ja naisyrittäjyys ja sen tukeminen on lähellä sydäntäni, Saija Mahon kertoo. Oman työnsä ohella Mahon toimii vapaaehtoisena nuorien naisyrittäjien sparraajana.

The Caviar Clubin tilaisuuksia on järjestetty Turussa reilun parin vuoden ajan noin joka kolmas kuukausi. Tapahtuman tarkoituksena on tuoda liike-elämän ihmisiä yhteen, luoda uusia suhteita ja kehittää suomalaisyritysten kasvua. Taustalla on Saija Mahonin digitaaliseen markkinointiin keskittynyt Mahon Digital Marketing Oy.

Naisten Pankilla on The Caviar Clubin tilaisuuksissa oma kulmaus ja puheenvuoro, jossa on mahdollisuus kertoa toiminnasta. Lisäksi The Caviar Club tarjoaa Naisten Pankille ilmaista näkyvyyttä verkkosivuilla, digitaalisessa markkinoinnissa ja sosiaalisen median alustoilla.

-Viime vuonna Clubin toiminta laajentui Turun lisäksi Saloon ja Helsinkiin, ja Naisten Pankki on myös niissä mukana, Saija Mahon mainitsee.

The Caviar Club on mukana myös jokavuotisessa Kävele Naiselle Ammatti –tapahtumassa. Viime vuonna Saija Mahon järjesti tapahtuman kahden viikon varoitusajalla Lontoossa. Kävelijöitä oli mukana noin kymmenen, mutta tuottoa tuli muutama sata euroa.

– Oli hauska päivä, käveltiin juteltiin, nautittiin. Tänä vuonna lähdetään ajoissa liikkeelle ja järjestetään tapahtuma isommin. Lontoossa on iso suomalaisyhteisö ja jaamme heille tietoa hyvissä ajoin. Ja mukaanhan voi toki tulla, vaikkei suomalainen olisikaan, Saija Mahon muistuttaa.

Teksti: Tiina Toivakka, Kuva: Tarja Wingren

The Caviar Club

Aiheeseen liittyvät artikkelit

FinnWalk-tapahtuma Turussa 20.7.

FinnWalkiksi nimetty kävely saapuu pohjoisesta Turkuun torstaina 20.7., jolloin sinulla on mahdollisuus tulla tapaamaa Jaanaa ja Naisten Pankin vapaaehtoisia Vähä-Heikkilän Mäkitupatalolle klo 17-19. HomCare – yrittäjät tekevät samassa paikassa pikahoitoja klo...

Lukupiiri Kirjavan Maailman joulukuun tapaaminen

Lukupiirimaksu 5-10 € suoritetaan paikan päällä Naisten Pankin keräyslippaaseen. Tervetuloa hyvän kirjallisuuden ja keskustelun pariin! Facebook-ryhmä https://www.facebook.com/groups/kirjavamaailma/

Naisten Pankki Kuntovitosella

Esittelemme Kuntovitosella Naisten Pankin toimintaa, kampanjoita ja kerromme syksyn upeasta Kävele Naiselle Ammatti tapahtumastamme! Kuntovitonen on monipuolinen liikunta- ja lenkkeilytapahtuma. Tapahtuma alkaa lauantaina 21.5. klo 10, ja lenkille lähdetään puolelta päivin. Ennen lenkkeilyä...

Turun lukupiirin Kirjavan maailman maaliskuun tapaaminen 14.3.

Löydät meidät myös Facebookista: https://www.facebook.com/groups/kirjavamaailma/

Turun lukupiirin Kirjavan maailman helmikuun tapaaminen 10.2.