Vapaaehtoisrekry: Naisten Pankki hakee markkinointikampanjavastaavaa

Haluatko tulla kanssamme luomaan sykähdyttävää markkinointikampanjaa? Naisten Pankki hakee vapaaehtoista markkinointikampanjavastaavaa vetämään vuoden 2018 varainhankintakampanjan suunnittelua ja toteutusta.

Miksi työmme on tärkeää?

Naisten Pankin unelma on alusta lähtien ollut, että yhä useampi kehitysmaiden nainen saa mahdollisuuden nousta köyhyydestä, yhä useampi perhe saa leivän, yhä useampi kylä voi paremmin ja ihmiset ympäri maailmaa liittyvät mukaan tekemään tästä unelmasta totta. Tänä vuonna Naisten Pankin unelmaa on toteutettu jo 10 vuotta. Nyt on syytä juhlaan! Naisten Pankki tukee kehitysmaiden naisten yrittäjyyttä ja omaehtoista toimeentuloa kestävän kehityksen periaattein. Lisää tietoa löydät täältä: www.naistenpankki.fi

Mitä tehtäviisi kuuluu?

Vastaat Naisten Pankin vuoden 2018 valtakunnallisen varainhankintakampanjan suunnittelusta ja toteutuksesta yhdessä Naisten Pankin paikallisryhmien kanssa. Käytännössä tämä tarkoittaa kampanjan ideoimista ja sen toteutuksen suunnittelua sekä paikallisryhmien tukemista toteuttamisessa. Taustatukea saat Naisten Pankin valtakunnalliselta johtoryhmältä ja viestintäryhmältä. Avuksesi voit halutessasi valjastaa mainostoimiston pro bono.

Tehtävässä vaaditaan jonkin verran tietoa markkinoinnista ja sekä sitoutumista ja valmiuksia kampanjan vetämiseen. Ihan kaikkea ei kuitenkaan tarvitse entuudestaan tietää tai osata, oppimishalulla pääsee pitkälle!

Mitä saat tehtävästä itsellesi?

Saat mahdollisuuden käyttää taitojasi merkitykselliseen työhön ja samalla kehittyä markkinointikampanjoiden luomisessa. Antamasi aika ja ammattitaito vaikuttavat myönteisesti tuhansien kehitysmaiden naisten ja heidän perheidensä elämään. Vapaaehtoistyö antaa tekijälleen paljon. Naisten Pankin työ voimaannuttaa niin tekijöitä kuin tuen saajiakin.

Kuinka paljon vapaaehtoistyö vie aikaa?

Työhön kuluva aika riippuu paljon osaamisestasi ja taustastasi sekä siitä, otatko mukaan ulkoisen mainos/viestintätoimiston. Kampanjan lanseeraamisajankohta ja kesto ovat vielä avoinna, tavoitteena kuitenkin on,  että se toteutuisi vuoden 2018 aikana.

Mitä perehdytystä on tarjolla?

Naisten Pankkiin pääset tutustumaan napakan 75 minuutin mittaisen verkkokoulutuksen myötä ja taustatukea saat Naisten Pankin valtakunnalliselta johtoryhmältä.

Kiinnostuitko?

Ole yhteydessä Katiin tai Hanneleen 15.10.2017 mennessä. Kerromme mielellämme tehtävästä lisää.

Kati Ahvonen,  kati.ahvonen(at)naistenpankki.fi

Hannele Haltia, hannele.haltia(at)gmail.com