Vapaaehtoisrekry: Some-osaaja / Next Generation

Tiesithän, että voit lahjoittaa hyväntekeväisyyteen myös aikaasi? Naisten Pankin nuorten aikuisten uusi valtakunnallinen Next Generation -ryhmä etsii sosiaalisen median virtuoosia vastaamaan some-kanavien viestinnästä. Lue lisää alta.

Miksi työmme on tärkeää?

Naisten Pankin unelma on alusta lähtien ollut, että yhä useampi kehitysmaiden nainen saa mahdollisuuden nousta köyhyydestä, yhä useampi perhe saa leivän, yhä useampi kylä voi paremmin ja ihmiset ympäri maailmaa liittyvät mukaan tekemään tästä unelmasta totta. Naisten Pankki tukee kehitysmaiden naisten yrittäjyyttä ja omaehtoista toimeentuloa kestävän kehityksen periaattein. Lisää tietoa löydät täältä.

Tehtävänkuvaus

Nuorten aikuisten Next Generation -ryhmä muuttuu valtakunnalliseksi. Vastaat uuden valtakunnallisen ryhmän sosiaalisen median tilien viestinnästä ja sen kehittämisestä. Varmistat, että tieto valtakunnallisen ryhmän toiminnasta ja kiirii somen kautta mahdollisimman monelle ruudulle. Saat ideoida tehtävässä oman osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan. HUOM! Työskennellä voit mistä tahansa, sinun ei tarvitse olla Helsingissä.

Hyödylliset taidot ja kokemus

Tehtävän kannalta on eduksi, että olet tottunut sosiaalisen median käyttäjä.

Kuinka paljon vapaaehtoistyö vie aikaa?

Ryhmä tapaa noin kerran kuukaudessa. Sen lisäksi tehtävään kuluu arviolta n. 1-3h/vko riippuen kuitenkin omistautuneisuudestasi ja ryhmän tapahtumien aikatauluista. Some-vastaavan työt jakautuvat tällä hetkellä sinun ja toisen some-vastaavan kesken, joten on mahdollista, että hoidatte sometusta vuoroviikoin.

Mitä perehdytystä on tarjolla?

Naisten Pankkiin pääset tutustumaan napakan 75 minuutin mittaisen verkkokoulutuksen myötä. Taustatukea saat some-ryhmän muilta jäseniltä ja ryhmän vetäjiltä sekä Naisten Pankin koordinaattoreilta.

Kiinnostuitko?

Ole pikaisesti yhteydessä Lotta Forsiin ja Iina Hämäläiseen: nextgeneration@naistenpankki.fi. Kerromme mielellämme tehtävästä lisää.