Novitan ja Naisten Pankin neulekisan voittajia on valittu

Neulekisan viimeinen viikko alkoi, joten nyt nopsaan neuluut ja virkkuut Instagramiin tai Novitan sähköpostiin info@novita.fi. Kisa päättyy 22.10.
#NeuloNaiselle Ammatti #novitaknits

Lahjoita naiselle Ammatti

euroa

Naisten Pankin ja Novitan neulekisan kisaraadin jäsenet valitsevat kukin vuorollaan viikon voittajan.

Neulekisan viimeisen viikon kisan voitti Birgitta Turusta neulomillaan säärystimillä. Näin tuomarina toiminut Naisten Pankin puheenjohtaja Reetta Meriläinen perusteli valintaansa:

– Säärystimet ovat iloiset ja herkät. Niille on käyttöä Suomen säissä, ja ne sopivat lämmittämään niin lasten, aikuisten kuin vanhojenkin  sääriä. Raidat ja neulos sopivat hyvin toisiinsa, eivätkä vie toistensa tehoja. Ja mikä parasta, näihin on käytetty pelkästään Naisten Pankki -lankaa!

Novitan päätoimittaja ja brändipäällikkö Erika Appelström valitsi kisan neljänneksi voittajaksi Instagramin käyttäjä @hennireu:n neulomat sukat. Appelström ihastui sukissa kolmiulotteiseen vaikutelmaan, joka syntyy yhdistäessä kirjavaa lankaa mustaan. Musta väri on myös Naisten Pankin logon pohjaväri, joten näissä sukissa näkyvät kaikki Naisten Pankin värit.

Neulekisan kolmannen viikon voittaja on Anniina Iivosen omaperäinen ja iloinen sammutuspeitto. Onneksi olkoon #angiinai! Voittajan valitsi tällä kertaa Naisten Pankin vapaaehtoinen Pirkko Huhtinen Tampereelta.

Näin Pirkko perusteli valintaansa:

– Valitsin viikon voittajaksi sammutuspeiton. Idea on mielestäni mainio ja se on kauniisti toteutettu. Tuote toimisi hyvin myös myyntiartikkelina. Tämä sammutuspeitto sopii esillä pidettäväksi väripilkuksi vaikkapa keittiöön tai eteiseen. Tässä tuotteessa voi myös hyödyntää hyvin lankakerän loppuja.

Tyylikäs sammutuspeitto on kolmannen viikon voittaja.

Toisen voittajan valitsi 29.9. Novita-lehden toimitus, joka ihastui Instagramin käyttäjän @marrujuola neulomaan kuumavesipullonsuojukseen. Toimitus kiitteli taidokkaasti neulottua tuotetta, jossa lanka kohtaa hyvin käyttötarkoituksen. Iloisen värinen Naisten Pankki -lanka sopiikin erinomaisesti tähän tuotteeseen. Hunajakennokuvio rikkoo hauskasti langan raitakuviota ja tekee pinnasta ihanan muhkean.

Iloisen värinen kuumavesipullonsuojus valittiin kisan toisen viikon voittajaksi.

Ensimmäisen viikon voittajaksi @maaritkatariina

Kisan ensimmäisen viikon voittajaksi valittiin Instagramin @maaritkatariina eli Maarit Peltonen. Ensimmäisen voittajan valitsi Naisten Pankin vapaaehtoinen Jaana Villanen Hämeenlinnasta.

Trendikkäät villasukat veivät voiton ensimmäisellä viikolla.

Jaana perusteli valintaansa näin:

Olen itse villasukkien suurkuluttaja. Minulla on useita villasukkia joka puolella – kotona, matkalla ja jopa autossa. Sujautan jalkani villasukkiin aina, kun mahdollista! Minulle villasukat mahdollistavat hyvän olon ja ovat käytettävissä sekä kesällä että talvella.

Maaritkatarina oli oivasti tehnyt sukista trendikkäät ja jopa katu-uskottavat laittamalla raidat vaihtuviin suuntiin, joten ne näyttävät hyviltä sekä mekon että farkkujen kanssa. Sukat ovat sellaiset, jotka saavat näkyä!

Vaikka tuote ja idea villasukista on vahva, ne tulevat uudella tavalla framille, kun niihin ideoidaan jotain pientä pilkettä!

FinnWalk-kävelijä ja Naisten Pankin vapaaehtoinen Jaana Villanen.

Neulekisa jatkuu 22.10.asti. Tuotteet tulee neuloa tai virkata Naisten Pankin omasta raitalangasta, tehostevärejä voi käyttää.
#NeuloNaiselleAmmatti

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Neulo Naiselle Ammatti -kampanja ylitti odotukset

– Kampanja onnistui erinomaisesti niin lyhyessä ajassa. Asiakkaat ja jälleenmyyjät ottivat Naisten Pankille tehdyn langan erittäin hyvin vastaan, kertoi Novitan toimitusjohtaja Daniela Yrjö-Koskinen lahjashekin luovutustilaisuudessa tammikuun alussa. Novitan kaupallisen johtajan...

Neulekisa Naisten Pankin ystäville 15.9.-22.10.

Säännöt   Kilpailuaika: 15.9.–22.10.2017    Näin osallistut: Osallistu kisaan postaamalla kuva virkkaus- tai neuletyöstäsi Instagramiin ja tägää  #NeuloNaiselleAmmatti. Jos et ole Instagramissa, voit lähettää kuvan ja yhteystietosi osoitteeseen info@novita.fi. Kisaan lähetettyjä kuvia julkaistaan myös osoitteissa www.naistenpankki.fi ja www.novitaknits.com....